Klachtenformulier

Heeft u klachten over de praktijk of ideeën ter verbetering van de praktijk(voering)?

Laat het weten!

De praktijk is aangesloten bij de klachtenbemiddeling van DOK-H huisartsen in Noord Holland.

Ook hangt er een ideeenbus in de gang

 

Een klacht over uw arts

U heeft een klacht over uw arts. Wat nu?
Klachtenregeling DOKh
Een goede relatie tussen u en uw arts is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht.

Er samen uitkomen
Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. Lukt dit niet, dan brengt uw arts u in contact met de klachtenfunctionaris van DOKh.
Klachtopvang
U krijgt een gesprek met de klachtenfunctionaris. Deze vangt u met uw klacht als het ware op. De klachtenfunctionaris ondersteunt u gedurende het traject. U kunt hier terecht met uw vragen, u krijgt advies en zo nodig hulp bij het schriftelijk formuleren van de klacht.
Als uw klacht helder is, gaat u samen met de klachtenfunctionaris aan de slag om naar een oplossing te zoeken.

Komt u er samen met de klachtenfunctionaris niet uit?
Komt u er ondanks gesprekken met de klachtenfunctionaris eventueel nog samen met uw huisarts niet uit, dan ondersteunt de klachtenfunctionaris u bij een eventuele volgende stap. Uw klacht wordt dan een geschil.

Voor meer informatie klikt u op deze link: Patiënten informatie klacht/geschil

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.